2018-19 VB Fantasy Football League

Discussion in 'Purely Social' started by ghost62, Aug 3, 2018.

?

Are You Interested In Joining the 2018-19 VB Fantasy Football League?

  1. Yes

    100.0%
  2. No

    0 vote(s)
    0.0%
  3. I Have Questions Before I Decide

    0 vote(s)
    0.0%
  1. Blue1

    Blue1 Blip Charm Vendor

    I know..... he's the reason I lost....:eek:
     
    • Optimistic / Sympathy Optimistic / Sympathy x 3
    • List
  2. muth

    muth More than a poop!

    Good holy night:phew:
     
  3. muth

    muth More than a poop!

    • Like Like x 1
    • Thanks Thanks x 1
    • List
  4. Blue1

    Blue1 Blip Charm Vendor

    Thanks Karen.... you too....
     
  5. dubya

    dubya Headbanging Blip

    :rofl::rofl::rofl:
     
  6. dubya

    dubya Headbanging Blip

    I didn't want to play him. He is banged up to high hell, just a bad deal to have Brees on a bye this week.
     
  7. Byter

    Byter Blissful Blip

    shocked 2.jpg


    That just ain't human...
     
    Last edited: Oct 15, 2018
    • Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
    • List
  8. Byter

    Byter Blissful Blip

    He only beat be by .1. And only then cause I'm a dumb player. That Kicker shouldn't have been on my team...
     
    • Like Like x 2
    • Optimistic / Sympathy Optimistic / Sympathy x 2
    • List
  9. Byter

    Byter Blissful Blip

    What the hell? I gave up and went to bed early! :facepalm: I suck at this even when I get lucky... That must have been some game! lol. I did pick up that Defense on waivers though. I can claim some credit for that.

    Fireworks ba-awesome-colorful-fireworks-animated-gif-image-s.gif
     
    Last edited: Oct 15, 2018
    • Agree Agree x 2
    • Like Like x 1
    • List
  10. muth

    muth More than a poop!

    Dumb? Are you saying it's all luck? Next year, if you've been paying attention, you shall be feared;)
     
  11. muth

    muth More than a poop!

    Was this your first year at fantasy?
     
  12. muth

    muth More than a poop!

    :facepalm: That was the Pats they were playing.
     
    • Optimistic / Sympathy Optimistic / Sympathy x 1
    • List
  13. ghost62

    ghost62 Goes Blip In The Night Staff Member Moderator Vendor Safe Zone Moderator

    Yeah, but they pulled it off in the end (at the end) and are sitting in first place in the AFC East.
    Not too shabby
     
  14. Blue1

    Blue1 Blip Charm Vendor

    Congrats on the win this week @Byter ..................good win....

    also to @dubya & @ghost62 ...... this was an interesting week.....
     
    • Thanks Thanks x 3
    • Like Like x 2
    • List
  15. BenJammin

    BenJammin Fantasy Football King

    Your kicker? What about mine? I git 0 points outta him that game lol

    Sent from my LG-H910 using Tapatalk
     
    • Optimistic / Sympathy Optimistic / Sympathy x 2
    • Funny Funny x 1
    • List
  16. muth

    muth More than a poop!

    Idk, guys and gals, after this week I'm not sure I can continue FF, I almost had a cardiac infarction.
     
    • Optimistic / Sympathy Optimistic / Sympathy x 2
    • List
  17. ghost62

    ghost62 Goes Blip In The Night Staff Member Moderator Vendor Safe Zone Moderator

    Under the new rules, that's a 10 yard penalty, right?
     
    • Funny Funny x 3
    • Like Like x 1
    • List
  18. Cruel-Phate

    Cruel-Phate Bronco blip!

    iLPvqeV.gif
     
  19. muth

    muth More than a poop!

    Right.
     
  20. muth

    muth More than a poop!

    Idk, Tommy. I think it's gonna be, "Fuck you, I'm Patrick Mahomes from the Mahomes, Hill and Hunt Law Firm." "Coming to strip the meat off your bones."
     
    • Agree Agree x 1
    • Funny Funny x 1
    • List